Tuesday 24 April 2012

iN bEEtwEEn

pertama sekali aku ingin mengambil kesempatan ini untuk..(tudia macam wat penghargaan KKBI)

aku nak minta maaf kepada mereka yang berkenaan kerana hari ni mood swinger aku terbakar sebab transistor p-n-p aku jadi pincang songsang..huhu..maaf sangat2 sebab tak berfikir panjang sebelum bertindak tapi apakan daya, terlajak perahu boleh diundur, apatah lagi kereta, motor, lori mahupun basikal

-------------------------------cukup------------------------------------------

nak cerita pasal malam ni punya, aku pergi tesco tadi
nak cari fail yang jenis nipis tu dalam dua buah

sampai ja kat sana, aku lalu sebelah kedai makan yg jual ayam goreng..rasa macam nak makan ayam goreng plak tapi tak jadi la..segan kot makan ayam goreng kat situ...orang dok tengok..aku ni kalo makan ayam tu muka serigala..keh3

lepas melangkah melepasi pagar masuk auto tesco tu, aku belok kanan
jalan dalam 2,3 langkah aku toleh kiri..tak sampai lagi kat rak barang2 tu..adoi, silap percaturan..aku teruskan berjalan..nampak ja fail tu aku terus sambar 2 keping..nokharom, sekeping RM2.40..cekik apa tesco ni..
tambah plak ada akak(ya kot) cam kenal ja dok sembang sabahan ka sarawakan..aku wat dek ja la

nak pi bayar kat kaunter, kaunter no. 22 jadi pilihan(aku dengar 22 tu nombor jersey van der sar time dia mula2 main liga super dulu)
nak dijadikan cerita, ada sepasang kapel ni..ya, kapel..
suami dan isteri..suaminya berbaju arab putih, isterinya berjubah hitam bertudung labuh..

akak kaunter: ada tesco kad tak?(soalan common)
isteri: takde..emm, ambik kad adik tu..kami sedekah point kad dia
suami: (mengangguk2 kesetujuan)
akak kaunter: untung ni dik, dalam 200 point ni..
aku: .................

aku tak tau nak cakap apa sebab depa x pandang aku..selalunya aku senyum ja, tapi tak sampai kat depa la sebab depa tak tengok aku..huhu..irony sungguh..

on the way balik tu aku selisih ngan kapel tu..depa naik motor ja rupanya tapi barang agak banyak, camna depa bawak..hmmm, walopon hanya point tesco dan aku jarang guna sebab baucer sampai kat umah
aku harap depa tau aku amat menghargainya..



ni dia tujuan sebenar aku yang sebenar-benarnya

Each a Cup- Chocolate Oreo + Pearl + Sweetness 120%

memang ummph wa cakap luu..keh3..
mungkin kerana aku agak letih jasmani dan rohani hari ni
so, aku ingat nak treat my ownself

dan aku agak kagum dengan plastik dia ni, unik kot..haha..tengok kat atas tu
memang mesra
cakap pasal mesra, ni adalah minuman ke-3 aku dan aku hanya try benda ni masa aku kat penang ja
takat ni sumer akak2 yang jual mende ni mesra..orait..mesra pelanggan..








this drink do makes me kind of remember one kind of girl..err, please do think that you don't see this

No comments:

Post a Comment