Monday 9 April 2012

Kau, Aku, Hati dan Assignment

huah, selepas berhempas pulas wat esaimen, akhirnya hilang jugak mereka dari pandangan aku yang dah kabur sebab tak cukup tido ngan dok ngadap laptop lama2..
pagi tadi tejadi dua insiden yang menunjukkan tanda2 hari ni hari yang malang:
1st - aku sampai di kelas pada pukul 8.30 pagi dan sedar bahawa aku semangat sensorang nak masuk kelas
2nd - air nescafe mocha yang aku beli kat one stop tertumpah kat baju aku
astaghfirullahalazim..(padahal aku mencarut2 dah pagi td)

*tukar scene

waktu rehat, aku lepak2 kat port biasa sambil sembang2..gosip2..ngumpat2..errr...lupakan.
tengah dok sembang2 tu tercetus satu perbualan yang tak kurang daya tarikannya daripada magnet ladam kuda:

I: aku rasa la kan, kalo ada awek ni mungkin esaimen cepat siap kot
F: hoh?apa maksud tuan hamba?

I: yala..kalo kita malas2, kot2 la depa nak bagi kita semangat ka..choki2 ka..xpon bagi tiru teros
F: haa..hang nak hok lagu mana?mai ikut aku

F: nah, hang pilih yang mana berkenan di hati..tapi aku warning dulu, yang "tu" aku punya..jangan usik..
I: errrr...

F: haaa...yang ni comei..geram aku baq ang~
I: errr.....


okay, cerita di atas telah mengalami tokok tambah tapi tidak melibatkan yang telah meningal dunia, cuma yang masih hidop sahaja..hehe



p/s- aku tau ramai lelaki yang minat kat kau sebab kau cantik, comei..ok, aku minat jgak..tapi aku tamau termasuk dalam golongan yang macam tu.

No comments:

Post a Comment